دو تا بیلینکی

همه چی درمورد بلک پینک

دو تا بیلینکی

همه چی درمورد بلک پینک

۰۸
اسفند ۹۹

خو بریم شروع کنیم

از زبان جنی:من امروز صبح بیدار شدم و صبحانه خوردم و لباسامو عوض کردم یه بلیز که شونه هاش حالی بود و زرد بود و تا بالای ناف بود و یه شلوار جین پوشیدم و به سمت کمپانی رفتم تا برای خوانندگی ثبت نام کنم 

و تست دادم و قبول شدم و خیلی خوشحال بودم 

اما اونا گفتن باید چند نفرم باشن که گروه معروف تر بشه و گفتن خودشون میتونن معرفی کنن و منم قبول کردم و فردا رفتم و هم گروهی هام رو دیدم به نام های جیسون و لیسا و رزی همشون خوب بودن ولی من از همه بیشتر از لیسا خوشم اومد و میدونید خیلی کیوت و مهربون بود

از زبان لیسا: بعد از صبحانه لباس پوشیدم و بشم چه کمپانی رفتم و گفتم باید یه نفر دیگه هم باشد من چند نفر رو دیدم که هم گروهی بودند به اسم های جنی جیسو و رز

همشون خیلی خوب بودن اما بیشتر از همه از جنی خوشم اومد

بعد از تمام شدن کارمون  ازش خواستم باهم بریم بیرون

از زبان جنی: بعد ازتموم کار ازم خواست با هم بریم بیرون منم خیلی خوشحال بودم پس قبول کردم

خوب دوستان امیدوارم خوشتون اومده باشه و خونده باشید و بقیه برای پارت بعدی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۰۸
Jennie Lisa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی